Lavazza Crema e Gusto Classico mletá káva - 250 g

Kód: 15876
3,35 € 2,79 € bez DPH 1,34 € / 100 g
Vypredané
Možnosti doručenia
Položka bola vypredaná…

zmes jemnej arabiky z Brazílie a Robusty z juhovýchodnej Ázie

  • s čokoládovým podtónom
  • vyvážená zmes arabiky (20%) a robusty (80%)
  • intenzita chuti 7/10
  • špeciálne pražená na prípravu Moka kávy

taliansko-mapa Lavazza logo

 

Detailné informácie

Podrobný popis

Lavazza Crema e Gusto Classico mletá káva - 250 g

Zmes kávy Robusta z Afriky a východnej Ázie a druhu Arabica z Brazílie, ktoré sú špeciálne pestované pre kávu mokka. Káva intenzívnej chuti s čokoládovým podtónom, vhodná aj na prípravu cappuccina, latte, ľadovej kávy.

vyvážená zmes arabiky (20%) a robusty (80%)


Príprava
 

Odporúčame vám pripraviť túto zmes pomocou kávovaru espresso - profesionálneho kávovaru, ktorý vďaka špeciálnemu procesu extrakcie dodáva espressu jedinečnú chuť a rozvinie jeho plnú arómu.

Pri ručnom filtrovaní musí mať voda teplotu 92 až 95 °C, takže nesmie byť vriaca – inak vystúpia do popredia látky spôsobujúce horkú chuť. Najlepšie chutí čerstvá káva. Ak jej uvaríte viac, ako v skutočnosti spotrebujete, prelejte zvyšnú kávu do termo kanvice.

O výrobcovi

Luigi Lavazza bol podnikateľom so srdcom a dušou, ktorý sa vyznačoval silným invenčným duchom a vášňou pre svoju prácu. Objavil rôzny pôvod a vlastnosti kávovníka, študoval umenie miešania a vytvoril kávové zmesi, ktoré zodpovedali vkusu zákazníkov.V čase veľkých zmien ho cesta do Brazílie oboznámila s plným potenciálom nápoja v celom rozsahu. Kávy Lavazza, ktoré dnes pijeme, sú výsledkom jeho nápadu kombinovať kávy z rôznych častí sveta.

Káva Lavazza je súčasťou kávovej histórie už 124 rokov a vďaka svojej vynikajúcej kvalite, inováciám, pokroku a zodpovednému podnikaniu sa za ten čas rozšírila do celého sveta. Dnes je Lavazza prítomná prostredníctvom vlastných pobočiek a sieti distribútorov vo viac ako 90 krajinách sveta  a ročne svojim zákazníkom servíruje vyše 27 miliárd šálok kávy.

Už od svojho počiatku Lavazza prichádzala s inováciami, moderným marketingom a snahou byť najlepším v odvetví. Preto sa neobmedzuje len na kvalitnú produkciu kávy, ale investuje čas a úsilie do rozvoja produktov a efektívnej komunikácie.

Nové možnosti využitia kávy priniesol rok 2001, keď Lavazza v snahe ponúknuť svojim zákazníkom kávu aj v iných podobách, začala spolupracovať so španielskym šéfkuchárom Ferranom Adria. Spojením jeho kreativity a hlbokej znalosti kávy odborníkov Lavazzy pretransformovalo kávu do krémov, omáčok, peny, zmrzliny, či želé. Jedlo sa tak stalo novým prostriedkom ako si vychutnať chuť pravého talianskeho espressa.

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: