Astonish Pine disinfectant & cleaner dezinfekčný čistiaci prostriedok do kuchyne - 750 ml

Kód: 16265
2,15 € 1,79 € bez DPH 0,29 € / 100 ml
Vypredané
Možnosti doručenia
Položka bola vypredaná…

dezinfikuje, čistí, dezodoruje a zabíja mikróby na povrchoch

• účinný proti E.coli, Salmonella, Listeria, Staphylococcus Aureus, Enterococcus Hirae a MRSA
  • s prírodným borovicovým olejom
  •  na dezinfekciu umývadiel, vnútorných chladničiek, toaliet a iných tvrdých povrchov v domácnosti

brandford Astonish-logo Medzinárodne certifikované bez krutosti Vegánska spoločnosť schválená

Detailné informácie

Podrobný popis

Dezinfekčný a čistiaci sprej Astonish Pine s prírodným borovicovým olejom je možné použiť na odstránenie choroboplodných zárodkov a chrobákov na povrchoch v okolí domu vrátane E.Coli, Salmonella, Listeria, Staphylococcus Aureus, Enterococcus Hirae a MRSA. Aplikácia postrekom a stieraním bez potreby riedenia poskytuje extra pohodlie vždy, keď je to najviac potrebné.

Dezinfekčný a čistiaci prostriedok Astonish Pine je možné použiť na dezinfekciu umývadiel, vnútorných chladničiek, toaliet a iných tvrdých povrchov v domácnosti. Je tiež skvelý ako deodorant do umývadiel, odtokov a toaliet. Teraz už stačí len zabrániť tomu, aby si deti všade dávali svoje prsty.

• Akcia 4 v 1: Ničí choroboplodné zárodky, čistí, dezinfikuje a dezodoruje
  • Eliminuje choroboplodné zárodky a chyby vrátane E.coli, Salmonella, Listeria, MRSA, Pseudomonas, Aeruginosa, Staphylococcus Aureus a Enterococcus
  • Ideálne na použitie na kuchynských povrchoch, chladničkách, umývadlách a toaletách
  • S prírodným borovicovým olejom pre borovicovú sviežu vôňu
  • Spĺňa normu EN13697: 2001 pre povrchové dezinfekčné prostriedky

Použitie:

1. Nastriekajte priamo na povrch
  2. Nechajte pôsobiť 1 až 5 minút
  3. Na úplnú dezinfekciu nechajte pôsobiť 5 minút
  4. Utrite čistou vlhkou špongiou
  5. Upozornenie: Používajte biocídy bezpečne
  6. Zabráňte priamemu kontaktu s potravinami, plexisklom, gumou a mäkkými plastmi

Zloženie:

Aqua, izopropylalkohol, benzalkóniumchlorid, olej Pinus Palustris, alkoholy, C12-13- rozvetvené a lineárne, etoxylované (nie INCI), tetrasodná soľ EDTA, kyselina citrónová, laurethsulfát sodný, dodecylbenzénsulfonát sodný, draselný jadran draselný, tetrasodičnan draselný, Propylénglykol, glycerín, benzizotiazolinón, hydrogensiričitan sodný, hydroxid sodný, uhličitan sodný, metabisulfit sodný, metoxyizopropanol, 2-metoxypropanol, destiláty (ropné), hydrogenačne rafinované svetlo, glykol, CI 10020.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: